Saturday, June 4, 2016

Mama, boljša sem kot ti?

Sranje!

Dokler tako razmišljam in čutim, sem agresivna do lastne mame. In s tem tudi do življenja. Kako mi bo šlo? Slabo....
Kaj sporoča stavek: 'mama, boljša sem kot ti'?

Mama, takšna kot si, zame nisi dobra. Morala bi biti boljša. Takšna kot si, sploh ne bi smela obstajati. Zakaj sem se morala roditi ravno tebi? Mame od mojih prijateljic so tisočkrat boljše.... in podobno.
Mama, boli me. Trpela sem. V sebi nosim veliko bolečine. Nisem dobila od tebe tistega, kar sem pričakovala, želela ali potrebovala. Zato sem jezna. Grozno jezna.... na tebe, nase in na celo življenje. Hočem, da bi bilo življenje takšno, kot jaz mislim, da bi moralo biti. In pika. Zato sem boljša kot ti.

Na delavnicah Postavitev družine, ki jih vodim, se zelo pogosto srečam s temi stavki. Z ženskami, ki so prepričane, da delajo prav in da bodo na tak način uspele. Uspele biti boljše, kot je njihova mama. Prišle so trdih src in prepričane v svoj 'prav'. Vendar v dobri veri, da je tako najboljše, še posebno za njihove otroke.

Iz delavnice gredo srečne, ker so uspele najti ponoven stik z ljubeznijo do svoje mame. Zares srečne in cvetoče.

Tudi Hitler je bil prepričan, da je dober. Da bo ustvaril krasen svet, ki bo BOLJŠI. Boljši je bil od svojih staršev, od vsega, kar je obstajalo dotlej. Želel je ustvarit čisto raso. Družbo, kjer bodo ljudje zdravi (ne bo več duševno in telesno 'pomanjkljivih' ljudi), lepi, močni, soustvarjali bodo boljšo družbo in živeli srečno. Ja!

Ideja 'biti dober' v sebi nosi primerjanje. Brez primerjanja z nekom, ne moreš biti dober. Torej takoj, ko rečeš da si dober, izraziš, da se v tvoji okolici (v umu) nahajajo manj dobri oziroma slabi ljudje. In seveda - če niso dovolj dobri, bi se morali spremeniti, oziroma ne bi smeli obstajati, takšni kot so...
in si pripnem zlato medaljo, se počutim večvredno.

Tu se začnejo vse naše vojne.

V resnici pa .... če se pogledam v ogledalo ... in dolgo gledam v svoje oči .... poiščem v njih svojo jezo ...... in gledam še naprej ...... bom malo globlje našla svojo žalost ....

Kdaj si se nazadnje jokal-a?

Spomladi je v naravi veliko ploh ;)

Ni treba biti dober. Popolnoma dovolj je, če si human. Za to ni potrebno nobeno primerjanje...

2 comments: